• Ledig lägenhet ...

Ledig lägenhet på Vänsterns hus

På Vänsterns hus, Nobelvägen 51 i Malmö, finns en lägenhet som nu är ledig för uthyrning till en ny hyresgäst. Lägenheten ligger i det hus som ägs av V Malmö, V Skåne och Ung Vänster Skåne samt Kvarnby Folkhögskola gemensamt genom föreningen Vänsterns hus.

Lägenheten är 2 rum och kök (38 kvm) med egen ingång från Nobelvägen och egen utgång mot trädgården. Trädgården delas med V Malmö, V Skåne och Ung Vänster Skåne och används dagligen under sommarhalvåret av organisationernas anställda, på helger och vissa kvällar för möten och aktiviteter. Hyresgästen har full tillgång till trädgården men det finns inga krav på att hyresgästen ska göra trädgårdsskötsel.

Även tvättstugan delas mellan organisationerna och hyresgästen.

Inflyttning 1/5 eller 1/6 (eller något annat datum där emellan, efter överenskommelse). För visning av lägenheten hör av er till [email protected]

Hyran för lägenheten är 4200 kronor per månad, inkl internet via fiber.

Det finns inga krav på varken medlemskap eller aktivitet i Vänsterpartiet eller Ung Vänster, men det är önskvärt med uthyrning inom vår egen rörelse.

Meddela intresse för att hyra lägenheten till [email protected]

Vid behov kan Vänsterns hus styrelse begära referenser från tidigare hyresvärd. Styrelsen för Vänsterns hus beslutar om vem som får hyra lägenheten om det finns flera intresserade.